Політика конфіденційності

 

Ми довго йшли до розробки та впровадження нового формату надання послуг з доставки готових страв і зараз наші послуги не мають аналогів на території України.

Ми раді, що Ви з нами, і докладемо всіх зусиль, щоб Ви залишилися цілком задоволені якістю отримуваних послуг.

У зв’язку з цим ми розробили і прийняли нашу Політику конфіденційності та хочемо бути певними, що ви розумієте всі викладені правила.

Дата вступу в силу: ___ листопад 2017 року

Наша Політика конфіденційності регламентує збір, використання, передачу та захист нами інформації, наданої нам Користувачами при використанні нашого мобільних сервісів, сайту і будь-якого програмного забезпечення, що надається сервісами FOODMILES та в зв’язку з ними (спільно – «Сервіс»), а також ваші можливості по управлінню збором і використанням вашої інформації.

Наша Політика застосовується до всіх відвідувачів, користувачам та іншим особам, які отримують доступ до Сервісу ( «Користувачі»).

 

  1. Збір і використання нами інформації

Ми збираємо інформацію, яка стосується певних відвідувачів – користувачів сайту, лише з метою обробки і використання, і лише в тому випадку, якщо Ви добровільно надали інформацію або висловили згоду на її використання. Коли Ви відвідуєте наш веб-сайт, певні дані автоматично записуються на сервери Компанії FOODMILES для системного адміністрування, а також для статистичних або резервних цілей. Записана інформація містить ваше ім’я користувача, пароль і електронну адресу, що вводяться при реєстрації аккаунта назву Вашого Інтернет-провайдера, ав деяких випадках й інші дані. Залежно від обставин, така інформація дозволяє зробити висновки про те, яка аудиторія споживає наші послуги. Якщо інформація передається Компанією FOODMILES зовнішньому провайдерові, вживаються всі можливі технічні та організаційні заходи, що гарантують передачу даних відповідно до вимог чинного законодавства України про захист персональних даних.

Якщо Ви добровільно надаєте нам персональну інформацію, ми зобов’язуємося не використовувати, не обробляти і не передавати таку інформацію у спосіб, що виходить за межі вимог чинного законодавства України. Передача персональних даних здійснюється лише на підставі судового рішення або в іншому порядку, передбаченому чинним законодавством України.

Будь-які зміни у Політиці конфіденційності будуть публікуватися на даній веб-сторінці. Це дозволяє Вам у будь-який час отримати інформацію про те, які дані у нас зберігаються, і про те, яким чином ми їх збираємо і зберігаємо.

До Вашої особистої інформації належить інформація, внесена вами в профіль користувача (наприклад, ім’я та прізвище, фото, номер телефону). За допомогою цієї інформації за вами і іншими користувачами закріплений особистий кабінет, в якому ведеться повний облік здійснених замовлень, відображаються власні дані користувача, статистичні дані по кожному користувачеві, а так само персональні дані, в тому числі і дані по наданим третіми особами послуг (наприклад: банківське кредитування ).

Окрім викладеного, отриману інформацію може бути використано з метою:

– допомогти вам швидко отримувати доступ до своєї інформації після входу;

– запам’ятовувати інформацію, щоб вам не довелося заново вводити її під час поточного або наступного відвідування Сервісу;

– забезпечувати роботу, підвищувати, тестувати і відслідковувати ефективність Сервісу;

– розробляти і тестувати нові продукти і функції;

– відслідковувати метрики, наприклад загальна кількість відвідувачів, трафік і демографічний склад;

– діагностувати або виправляти технічні неполадки;

– автоматично оновлювати додаток Foodmiles на вашому пристрої;

Листування між Вами і службою підтримки здійснюється шляхом направлення Вами листа електоронною пошто на електронну адресу служби підтримки сайту foodmiles.com.ua. Окрім того, ми можемо посилати вам ел. листи, пов’язані з Сервісом (такі, як підтвердження реєстрації, інформацію про зміни та оновлення функцій Сервісу, технічні повідомлення і повідомлення про безпеку). Зверніть увагу, що ви не можете відмовитися від ел. листів, пов’язаних з Сервісом.

 

  1. Забезпечення безпеки даних

Інформація файлу журналу автоматично передається вашим браузером кожен раз, коли ви робите запит на доступ до веб-сторінці або додатком (тобто відвідуєте їх). Вона також може надаватися, коли контент веб-сторінки або програми завантажується в ваш браузер або на ваш пристрій.

Коли ви користуєтеся Сервісом, наші сервери автоматично записують певну інформацію для файлу журналу, в тому числі дані про ваших запитах, IP-адресу і типі браузера; сторінці, з якої ви увійшли на сайт; сторінці, з якої ви покинули сайт; адресах таких сторінок, кількості кліків і взаємодії з посиланнями в сервісі; доменні імена, цільових сторінках, веб-перегляду та іншу подібну інформацію. Ми також можемо збирати подібну інформацію з ел. листів, відправлених нашим Користувачам, щоб мати можливість відстежити, які повідомлення були переглянуті і по яких посиланнях перейшов одержувач. Ця інформація допомагає складати більш точні звіти і покращувати Сервіс.

Коли ви використовуєте мобільний пристрій (наприклад, планшет або телефон) для доступу до нашого Сервісу, ми можемо отримувати доступ до «ідентифікатором» вашого пристрою, збирати, відслідковувати і зберігати на вашому пристрої і (або) віддалено один або кілька ідентифікаторів пристрою. Ідентифікатори пристрою – це невеликі файли з даними або подібні структури даних, які зберігаються на вашому мобільному пристрої (або пов’язані з ним) і однозначно ідентифікують його. Ідентифікатор пристрою може являти собою дані, які зберігаються в зв’язку з апаратним забезпеченням пристрою; дані, які зберігаються в зв’язку з операційною системою або іншим програмним забезпеченням пристрою; або дані, які пересилаються на пристрій.

Ідентифікатор пристрою може надавати нам або сторонньому партнеру інформацію про те, як ви переміщується по Сервісу і використання Сервісу, що може допомогти нам або іншим сторонам складати звіти або персоналізувати рекламні оголошення і інший контент. Деякі функції Сервісу можуть працювати некоректно, якщо ідентифікатори пристрою частково або повністю недоступні.

Ми не надаємо і не продаємо вашу інформацію третім сторонам, які не мають відношення до Foodmiles (або групі компаній, в яку входить Foodmiles) без вашої згоди, за винятком випадків, описаних у цій Політиці конфіденційності.

Крім того, ми можемо передавати вашу інформацію, а також інформацію, отриману за допомогою таких інструментів, як файли «cookie», файли журналів, ідентифікатори пристрою і дані про місцезнаходження, стороннім організаціям, які допомагають нам надавати вам Сервіс ( «Постачальники послуг»).

Ми можемо видалити частину даних, за якими можна встановити вашу особистість, і передати третім сторонам знеособлені дані. Крім того, ми можемо об’єднувати вашу інформацію з іншою інформацією таким чином, щоб її неможливо було пов’язати з вами, і передавати третім сторонам цю узагальнену інформацію.

 

  1. Що відбувається при зміні власника

Якщо ми продаємо чи іншим способом передаємо Foodmiles або наші активи іншої організації, частково або повністю (наприклад, в результаті злиття, приєднання, банкрутства, ліквідації, розпуску), ваша інформація (наприклад, ім’я, ел. Адресу, Контент користувача і будь-яка інша інформація , зібрана за допомогою Сервісу) може бути продана або передана разом з іншим майном. При цьому ви залишаєтеся власником вашого Контенту користувача. Покупець або набувач повинен буде дотримуватися зобов’язань, прийняті нами в цій Політиці конфіденційності.

 

  1. Відповідь на офіційні запити і запобігання шкоди

Ми можемо отримувати доступ до вашої інформації, зберігати і передавати її у відповідь на офіційний запит (наприклад, ордер на обшук, судове розпорядження або порядку), сумлінно переконавшись, що запит зроблено на законних підставах. Ми також можемо отримувати доступ до інформації, зберігати і передавати її, якщо у нас є достатні підстави вважати, що це необхідно для виявлення, запобігання або припинення шахрайства або іншої незаконної діяльності; для захисту себе, вас і інших осіб, в тому числі в ході розслідування; або для запобігання смерті або безпосередньої загрози здоров’ю. Ми можемо здійснювати доступ до отриманої інформації про вас, обробляти і зберігати її протягом більш тривалого періоду часу, якщо вона буде предметом офіційного запиту або правового зобов’язання, розслідування державних органів або розслідування на предмет можливих порушень наших умов або політики, а також в інших випадках для запобігання шкоди.

 

  1. Персональні налаштування, що стосуються вашої інформації

Інформація аккаунта і налаштування профілю і конфіденційності:

Ви можете оновити інформацію в ваш обліковий запис в будь-який час, увійшовши на наш сайт і змінивши налаштування свого профілю.

Ви також можете відмовитися від отримання наших ел. листів, натиснувши на посилання «Відмовитися від підписки», яка міститься в кожному повідомленні. Як вже було сказано, у вас немає можливості відмовитися від отримання повідомлень, пов’язаних з Сервісом (наприклад, підтвердження аккаунта, підтвердження і нагадування про покупки і рахунках, зміни та оновлення функцій Сервісу, повідомлення про безпеку та технічних питаннях).

 

  1. Відповідальність за інші сайти та сервіси

Ми не несемо відповідальності за методи обробки інформації інших сайтів або сервісів, на яких містяться посилання на наш Сервіс або посилання на які містяться в нашому сервісі, в тому числі за розміщену на них або в них інформацію або контент. При переході по посиланню з нашого Сервісу на інший сайт або в інший сервіс пам’ятайте, що наша Політика конфіденційності не поширюється на ці сторонні сайти і сервіси. Коли ви відвідуєте або використовуєте будь-який сторонній сайт або сервіс, включаючи ті, посилання на які міститься на нашому сайті, щодо вас діють правила і політики цього стороннього сайту або сервісу. Крім того, ви погоджуєтеся з тим, що ми не контролюємо і не несемо відповідальність за треті сторони, яким ви надаєте доступ до вашого Контенту користувача. Якщо ви використовуєте сторонній сайт або сервіс і даєте їм доступ до вашого Контенту користувача, то ви робите це на свій власний ризик.

 

  1. Зв’язок з нами

У разі виникнення будь-яких питань по викладеним у даній Політиці конфіденційності правилам або Сервісу вцілому, ви маєте право цілодобово звернутись до служби підтримки для отримання відповіді на Ваше запитання. Відповідь на запитання може надаватись протягом доби. В разі звернення у не робочі години, Ваше запитання фіксується оператором та передається на опрацювання до відділу родботи з Користувачами – споживачами послуг Foodmiles.

 

  1. Зміни політики конфіденційності

Foodmiles може час від часу змінювати або оновлювати Політику конфіденційності, тому ми просимо вас періодично переглядати її. Компанія Foodmiles може надавати додаткові форми повідомлень про зміни або оновлення відповідно до обставин. Якщо ви продовжите використовувати Foodmiles або Сервіс після внесення змін до Політики конфіденційності, це буде означати, що ви згодні з такими змінами.