Політика повернення
ШАНОВНІ ПОКУПЦІ!
Звертаємо Вашу увагу на те, що товаром на нашому сайті є продукти харчування, страви, напої, тобто продовольчі товари, а також супутні їм інші товари. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 р. № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» продовольчі товари належної якості не підлягають обміну, або поверненню.
До повернення підлягають товари виключно неналежної якості, а саме: непридатні для використання, з порушенням обов’язкових вимог до товару, з вичерпаним терміном придатності, а також у пакуванні, цілісність якого порушена.
З огляду на зазначене, при отриманні Вашого замовлення переконливо просимо перевіряти зовнішній вигляд товару і комплектність замовлення у момент отримання. ВАЖЛИВО!!!
Перевірка товару при отриманні замовлення має здійснюватися у присутності працівника нашого магазину (коли забираєте замовлення самостійно), або в присутності кур’єра. У разі нестачі або пошкодження товару одразу повідомляйте їх про це, для подальшого вирішення питання. В такому випадку, залежно від ситуації, ми будемо готові запропонувати Вам один з можливих варіантів: заміна товару, доукомплектування замовлення, перерахунок вартості замовлення по факту його отримання, повне або часткове повернення сплачених за товар коштів, надання Вам бонусних/подарункових одиниць товару (вид товару – на наш вибір) при наступному замовленні тощо.
Для швидкого порозуміння просимо зберігати документ, що підтверджує Вашу оплату, отримання товару, а також надати невідповідний товар для огляду нашому представникові. В разі необхідності ми можемо попросити вас чи нашого представника/кур’єра зробити фото товару, щодо якого виникло непорозуміння.
Якщо ж ми дотрималися всіх умов, однак при отриманні та/чи огляді замовлення Ви пошкодили упакування чи товар, в такому випадку його заміна чи повернення коштів неможливі.
У разі, коли під час споживання Вами виявлено приховані, непомітні при зовнішньому огляді, недоліки придбаного у нас товару, просимо негайно повідомити нас про це у будь-який найбільш прийнятний для Вас спосіб, із зазначених нижче.
За потреби – зробити фото, а також на нашу вимогу надати такий товар нам для огляду. Однак ЗАУВАЖУЄМО, що будь-які компенсаційні заходи з нашої сторони в такому випадку можливі виключно тоді, коли неспожитим залишилося не менш, ніж 50% всієї сукупності товарів, придбаних Вами за замовленням, щодо якого виникло непорозуміння.
ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ
Стосовно повернення, обміну непродовольчих товарів всі взаємовідносини між нами та покупцями регулюються відповідно до чинного законодавства України. ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ У разі досягнення спільної домовленості щодо повернення грошей, таке повернення здійснюється у той же спосіб, яким Ви оплатили замовлення.
При повернення коштів за товар всі розрахунки з покупцем здійснюються відповідно до вартості товару, кошти за який повертаються, на момент його придбання, за вирахуванням комісій банку та/або платіжних систем.
За оплачений картою або за безготівковим розрахунком товар грошові кошти повертаються з розрахункового рахунку на підставі заявки покупця на повернення.
При оплаті банківською картою термін повернення грошових коштів залежить від політики установи, що випустила карту.
Залежно від вимог законодавства, банку, платіжної системи тощо, ми залишаємо за собою право вимагати у Вас надання інформації, пред’явлення чи надання копій документів, необхідних для здійснення повернення коштів, заповнення заяви на повернення коштів тощо.
Така інформація буде повідомлена Вам нашим представником при Вашому звернені щодо повернення коштів.
Також звертаємо Вашу увагу на ще один можливий випадок повернення коштів за зроблене Вами замовлення, а саме – у разі скасування замовлення.
Якщо замовлення анулюється за Вашою ініціативою, в такому разі можливість звернутися до нас з проханням про повернення коштів існує лише до моменту отримання Вами товару або до моменту передачі Вашого замовлення для доставки кур’єру.
При цьому, у разі, коли за результатами замовлення, яке в подальшому було анульоване та за яким здійснюється повне повернення коштів, Вам були нараховані бонуси чи інші додаткові блага, такі блага анулюються.
У разі анулювання замовлення із залежних від нас причин або через дію сторонніх факторів (незалежних ні від нас, ні від Вас), повернення коштів здійснюється за Вашим зверненням.
Не виключаємо, що задекларована тут політика повернення може не передбачити якогось особливого випадку, який, тим не менш, заслуговуватиме на увагу. Тож просимо повідомляти нам про всі випадки, які принесли Вам незручності – це допоможе нам вдосконалюватися та уникати непорозумінь в майбутньому.
В будь-якому разі наша команда обов’язково допоможе вирішити будь-яку ситуацію, ми завжди готові вислухати наших клієнтів щодо якості обслуговування та якості наших страв. З нами завжди можна зв’язатися одним із таких способів: за номером телефону:
по електронній пошті: на сайті: розділ «Контакти», заповнивши форму «Зворотній зв’язок».