Наступне наше прохання може здатися дивним, і вам необов’язково його виконувати. Але якщо ви любите писати відгуки, коментарі, ділитися враженнями, наша пропозиція може вам бути цікавою. Ми запрошуємо вас стати не просто клієнтом Food Miles, а увійти до першої в Україні спільноти співавторів сервісу.

Так, мова піде про ваші враження і відчуття від користування сервісом Food Miles, але є один нюанс. Ми просимо вас якомога повніше і докладніше розповідати – що пішло НЕ ТАК, що нам слід ВИПРАВИТИ, що необхідно зробити КРАЩЕ.  Починаючи з перших хвилин використання сайту, першого замовлення, першого дзвінка до колл-центру і спілкування з кур’єрським сервісом, ми просимо вас дуже прискіпливо протестувати всю нашу систему і дати зворотний зв’язок на сайті foodmiles.com.ua.

Для нас дрібниць не існує. Будь-які ваші відгуки про те, що пішло НЕ ТАК, навіть емоційні, жодним чином не образять. Навпаки – таким чином ви допомагаєте нам своєчасно знаходити слабкі місця і виправляти їх.

Система управління якістю сервісу Food Miles створена у відповідності до принципів кайдзен, які фокусуються на безперервному вдосконаленні бізнес-процесів, а також всіх аспектів життя.. Ми керуємося переконанням: немає жодної дії, яку ми не могли б завтра робити досконаліше, ніж ми її робимо сьогодні. Ззовні будь-який процес виглядає інакше, ніж із середини, тому нам важлива думка людей, яким не байдуже.

Для справжніх експертів якості, які і стануть співавторами сервісу, ми передбачили систему винагород у вигляді food-coins  –  корпоративних умовних одиниць, які ви можете використовувати при оплаті вашого замовлення.